dinsdag 5 februari 2008

Sunday Sessions online

Het was ubergezellig zondagavond in Hofman, luister maar:

Utracks Sunday Sessions @ Hofman Café, 3 februari

..met optredens van The Golden Receivers en Erny Green. En dat ondanks Peter R. de Vries met zijn Belangrijk Verhaal en het rete-populaire programma "Boer Zoekt Vrouw" (ja echt, 4 miljoen kijkers...). Nu moet ik zeggen dat ik dit ook allemaal 2e hands heb gehoord, ik kijk zelf geen TV dus dit soort massatoerisme gaat geheel aan me voorbij, en daar ben ik niet rouwig om. Wel natuurlijk als daardoor je eigen productie geen paardekop trekt, maar dat was gelukkig dus niet zo :)

De volgende Sunday Sessions is op zondagavond 6 april. Dus gooi die TV uit het raam, kom een biertje pakken & luister mee naar goeie muziek!

1 opmerking:

Unknown zei

goe gedaan!!!
en dan was het ook nog carnaval....

groet! Stephan